ABC marketingu bezpośredniego

Istotna stała się jakość oraz wierność klienta, a nie jednorazowe naciągnięcie w celu uzyskania określonych oraz chwilowych zaledwie korzyści majątkowych. Marketing telefoniczny zmienia się równolegle ze świadomością społeczeństwa, choć podobnie jak w życiu wszędzie trzeba wykazać się zdrowym myśleniem i rozsądkiem, aby uniknąć oszustów.

Obecnie jednak większość firm działa w oparciu o wysokie standardy jakości obsługi z rejestracją rozmów włącznie, a regulacje prawne stały się na tyle jasne i precyzyjne, iż ryzyko oszustwa jest niezwykle niskie. Obecny telemarketing umożliwia firmom poza standardowymi ofertami sprzedaży, też gromadzenie danych na temat klientów, ich preferencji, uwag oraz odbioru spółki w trosce o dobro marki.

telemarketingDodatkowe informacje na temat zagadnień opisanych w tym artykule można znaleźć na stronie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Infolinia

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s