Powszechne infolinie

W obecnych czasach dużą popularnością cieszą się najróżniejsze infolinie. Firmy, które posiadają dużą liczbę klientów oraz narażone są na niekończące się telefony z rozmaitymi pytaniami, często korzystają z tego typu metody regulacji napływających danych i zgłoszeń. Nikomu chyba już nie jest obce charakterystyczne: Jeżeli chcesz nawiązać połączenie z konsultantem wybierz 0. Tonowe wybieranie w aparatach telefonicznych umożliwiło podział funkcjonalności w obrębie call center (szczegóły na stronie: http://www.targetmarketing.pl/call-center/rozwiazania-call-center/index.php), czyli miejsca gdzie udziela się klientom informacji.

Dla przedsiębiorstw o złożonych oraz wielowarstwowych obszarach usług związanych często z cyfryzacją danych i baz klientów oznacza to możliwość odgórnego podziału pracowników oraz zmniejszenie zakresu obowiązków oraz wyspecjalizowanie kompetencji personelu. Dzwonimy na przykład w sprawie kredytu do naszego banku: wybieramy 1, dzwonimy dopytać o kartę kredytową, wybieramy 2 itd.

baza firm Znacznie ułatwia to określenie sprawy i uzyskanie oczekiwanych informacji w sposób sprawny, szybki oraz zorganizowany. Teoretycznie.

Rozwiązanie w postaci infolinii umożliwia jednak w większości sprawne i błyskawiczne uzyskanie informacji lub też rozwiązanie nurtującego nas problemu przez zdalną identyfikację klienta i możliwość rejestracji rozmów. Wszystkim niecierpliwym należałoby przypomnieć czasy gdy odroczenie spłaty raty kredytowej o dwa dni wiązało się z koniecznością osobistego stawiennictwa w oddziale macierzystym banku oraz umówienie spotkania z kierownikiem oddziału.

Obecnie wystarczy na ogół kilka minut cierpliwości i sprawy można załatwić nawet z łóżka. Właściwie każda szanująca się obecnie instytucja bankowa, ubezpieczeniowa lub telekomunikacyjna posiada swoją infolinię, z którą połączenie rozkładane jest równo na stronę dzwoniącą i odbierającą (numery o początku 801) lub wręcz darmową (numery 800), które usprawniają obsługę klienta i eliminują uciążliwe kolejki w placówkach i pozwalają na kompleksowe gromadzenie danych na temat klientów.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s